Ahad, 30 Disember 2012

SELANGKAH KEHADAPAN

Assalamualaikum semua..

Hai..jumpa lagi kita kan.haha tujuan aku buat blog ni adalah untuk memberitahu bahawa senya.aku,sudah pun pergi selangkah lagi kehadapan dalam bidang membuat blog ni.hehe

Korang jangan kata aku poyo plak ya.sebab aku sememangnya dari dulu lagi dah poyo..hahahaha sebenarnya sebelum ni kalau korang ada baca blog yang sebelum ni.aku ada beritahu yang aku baru je tau nak letak gambar dalam blog...huhu sedih kan.orang lain dah maju ke depan.tapi aku cuma perut je yang maju..

Hehe pagi tadi secara tak sengaja aku terbuat ayat bergerak di blog yang sebelum ni..aku sendiri tak sangka ayat bergerak tu boleh aku buat dalam blog.

Aku ingat blog ni sekadar tulis tulis..letak letak gambar..sebab sebelum ni aku selalu tengok blog orang macam tu..rupanya ada lagi benda lain yang boleh dibuat..harap harap lepas ni dapat lah aku pelbagai kan lagi blog aku ni..


Aku nak cuba benda lain plak.doa kan aku berjaya ya...hehe memang pada dasarnya blog ni aku buat sekadar suka suka..tapi mana lah tau satu hari nanti aku dapat bersaing secara sihat dengan korang yang dah lama bergelar bloger ni kan.hehe..

Terima kasih sebab sudi doa kan aku..moga kita jumpa lagi...

Bye....

6 ulasan:

  1. OK..JUMPA LAGI..BYE...






    Back To Facebook
    submit

    BalasPadam
  2. Hai. A suka post2 dalam blog ni. sorry k sbb comment kena tunggu pengesahan dari owner. hehe. btw, cgo sila letak Gadget 'FOLLOWERS' senang A nak follow . sila dtg ke blog saya lagi n follow sekali kalau nak :D

    BalasPadam